princess of china

Blev en aning (läs: väldigt) frustrerad igår när jag hittade världens finaste shorts som mina ögon någonsin skådat. En timma efter jag hittat dom så tänker jag då beställa dom, gissa vad som händer? DOM FANNS INTE MER. Just nu ber jag till gud om att dom bara var slut för tillfället. Jag kanske överdriver liiite, man ledsen blev jag. Sen så hade jag tänkt färga håret igår också men det orkade inte mamma göra då så det blir idag istället.
Jag har även hittat en gudomlig skolavslutningsklänning, funderar på om jag hittat den rätta balklänningen också, fast nä. Jag tror inte det, får fortsätta sökandet.
Just nu skulle det sitta så grymt bra med lov men får vänta några dagar till, 8 skoldagar exakt. Det klarar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0