i'm happy, though so sad

JAAAA! shortsen kom in igen så nu är dom + skolavslutningsklänningen kirrad. Känns veldi bra. Något som känns mindre bra är att jag saknar min pojkvän så sjukt mycket. Vill bara pussa på han nu.
Är hemkommen från fotbollsträningen för ett tag sedan och såg precis det som var kvar av desperate housewives. Nu blir det att hoppa in i duschen och skrubba bort färgen som har prytt min panna så otroligt fint sen igår. Mamma kladdade ovanligt mycket när hon färgade mitt hår och inte sa hon att jag hade färg i pannan förrän det var försent och hade torkat in. Känns på något vis att det kommer vara extra skönt att krypa ner under täcket ikväll, fråga mig inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0