här glider kingen in

I helgen hade mitt fotbollslag en kickoff i skellefteå, vi besökte boda borg, lagade mat, lekte lekar och glodde på melodifestivalen med kass internetuppkoppling. Har haft väldigt kul ändå, tror att den kommande säsongen kommer bli väldigt bra. Det är i alla fall min magkänska.
Just nu känner jag att jag inte har tid alls till något annat än skola och fotbollen. I alla fall inte den här veckan. Gissar att jag kommer vara helt utbränd på söndagen. Förövrigt så har jag suttit i streck nästan sen jag kom hem från skolan och bara pluggat fysik eftersom att vi har nationella på onsdag. Hoppas att mitt hårda jobb lönar sig. Något jag skulle vela ha nu är en helt ledig dag med vackert väder, vara med vänner, och inga bekymmer. Det hade suttit fint med en sådan dag. Jag får intala mig att den dagen kommer inom en snar framtid. Nog för mig nu, en sista grej bara, ta hand om varandra som att morgondagen vore den sista, era nära och kära är det bästa som ni har!
(bild snottad av syster)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vill du synas för min 1500 läsare? Då ska du delta i dagens blogg!



http://thisisalexandras.blogg.se/2012/march/2311.html#comment

2012-03-13 @ 15:29:03
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0