when you've got someone to blame

Jag har varit lite off på senaste tiden men det beror på att jag lever mitt liv till fullo under detta jullov (läs: jag har knappt gjort ett piss, spenderar dagarna hemma framför dator och tv) . Ganska fult att jag ändå aldrig kikar in här och lättar på tankarna.
Julafton spenderades hos min farmor och farfar men hela tjocka släkten på min faders sida. Det var länge sen vi alla var samlade på julen så det var kewl. Fick fina julklappar och matkoma så det räcker åt en hel armé, men så ska det vara på julen.
Nyår spenderades hemma med min farbror och kompani, det var också mycket mysigt och trevligt. Hoppas nu på att 2012 ska bli ett bra år det med. Har haft ett väldigt bra 2011 faktiskt, fina människor, fina dagar ochsåvidare.
Sitter just nu och roar mig med att läsa min faders statusar på facebook, det är utdrag ur hans kära dassbok för tillfället. I brist på mer att säga så ska jag dra mig tillbaka till verkligheten och ta en välbehövlig dusch.


Btw, jag är bara tvungen att säga att jag sprang nästan 6 km FRIVILLIGT i måndags. Inte för att skryta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0