when I first found you

Denna helg har varit väldigt skön och fin.
I fredags drog jag och elin till storheden och köpte en go´korv på ica maxi, (var dock inte därför vi var där men det kändes viktigare att berätta om korven). När vi kom hem så badade vi badkar och hade det allmänt fint, jag har en mycket fin vän ♥
Igår kom min fina Simon hit, vi gjorde en supergod pizza och glodde lite gladiatorerna. På natten vaknade jag när mamma och pappa kom hem med taxi och chauffören råkade tuta.. Dock så somnade jag efter några sekunder igen. Idag var det hårdträning som gällde i två timmar. Kom hem med en smärta i högra armen, hur komiskt det än kan låta så tror jag att jag överansträngt den när jag pumpade armhävningar. Om det nu är möjligt? Nu ska jag bädda ner mig i sängen med en skål med glass. Gött, jao.
hahah, ett fint minne från när jag och elin besökte kronogård...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0