I ask my friends, but nobody knows

Vaknade extremt tidigt idag för att jag skulle med mamma och handla maaat. Eller extremt går kanske att diskuteras  (10.00) men tidigt för mig nuförtiden. Övervägde att se JVM-finalen i natt men, nej. Har varit uppe till tre de senaste dagarna så det kändes skönt att lägga sig vid ett.
Idag ska jag fara till Simon efter maten, gissar på att jag ska krossa han i fifa (vi säger hoppas istället för gissa..).


Jag har idag inhandlat mig bra behövligheter (?) som i andra ord är en halsduk i flis och en fejn björnfitta i päls, tänkte att det passar bra när man ska fara ut i kylan och köra (åka för mig) skojter.
Just nu sitter jag och värmer mina fötter i mina extremt varma tofflor jag fick i julklapp. Jag ska ju såklart envisas med att ta på mig mina extremt kalla converse nu när kylan slagit till. Eftersom att jag redan har börjat berätta hur fårskallig jag är så kan jag även berätta att jag har bränt mina fingrar när jag skulle släcka ljusen. Tänkte vara sådär ball och släcka med fingrarna, men tydligen måste man väl lägga en loska på fingret för att inte bränna sig. Jag har även varit så duktig att jag går in i dörrkarmen två dagar i rad. Det resulterade i en bula som lyckligtvis försvann som vinden dagen efter.
Känns som att jag har uttråkat er nog för idag så nu ska jag trycka lite choklad från min paradis ask som aldrig vill ta slut. Det måste seriöst vara någon liten jävla alf som fyller på den varje natt.
detta är min fullt normala fader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0