cuz' we only live once

Eftersom att min kära syster vill att jag ska blogga litegranna (bara för att hon har gått och blivit väldigt aktiv på hennes blogg) så gör jag väl det. Orsaken till min frånvaro är att jag inte har en enda bild. Och inga bilder = inte kult. Jag hoppas förövrigt att vi någon gång  skaffar oss en till kamera i denna familj, då slipper jag och syster slåss om den vi har. Tyckte det skulle sitta fint.
Idag är det fotbollsträning på ferruform som gäller. Sedan ska jag ta en välbehövlig dusch och bara chilla och se på tv. På tal om ketchup så har jag börjat störa mig på ordet "chill" (jag vet att jag skrev det här ↑ ovanför, därför jag kom på detta liksom) det känns så utnött på något vis, även fast jag säkert använder det dagligen så tycker jag inte om det.
Nu är det exakt en timme tills vi ska hämta upp fröken paaso så jag ska börja göra mig klar för träning.
helt oredigerad bild, japp. Söstra mi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0