when you know it makes you smile

Gårdagen spenderades med min otroligt fina pojkvän. Vi for på bio och såg war horse, helt klart en sevärd film. Efter bion tog vi bussen till mig och såg gladiatorerna, vi vart veldi glada för vi trodde att vi skulle missa det helt. Men 45 minuter hann vi se.
Idag har jag hunnit med att träna och ja, ingenting. Jag och elin ska snart dra iväg till storheden för att inhandla lite behövligheter för kvällen. Har dessutom lyckats tappa bort min telefon, men hoppas på att återfinna den under kvällens gång. Så alla som försöker få tag i mig (typ ingen, forever alone jao, skämta) får lov att vänta ett slag.

UNDERBART MED SPORTLOV BTW.



här har vi också en chäj (tant) som är less på vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0