jag har gått för långt, kan inte sluta gå

Det blev att även felicia kom och joinade mig och elin och basta igår. Det var en mycket fin kväll. Vi åt hamburgare till frukost sen for vi till felicia och åt banan med choklad i ugn (ingen aning om vad det heter) det kan man kalla go´fika. Jag har dammsugt mitt rum nyss och nu ska jag ta och sätta igång med mera läxa.
Förövrigt så börjar jag undra när min förkylning har tänkt att dra iväg från mig. Jag börjar bli rätt så less. Jag känner att jag inte alls har lust att börja med någon engelskabajsskitboksak nu. Jag hoppar hellre på planet till iran och blir muslim. Typ. Men nu ska jag bara skriva klart denna mening sen kommer jag försöka hitta en kul bild att lägga in för att jag hatar att skriva inlägg utan bilder och det känns som att det borde vara ett komma i denna mening men jag har ingen svenska lektion nu så jag skiiter i det jag ska inte ens skriva en punkt eller jo det måste jag annars känner jag mig inte klar med denna mening som jag förövrigt är nu.

haha d.ö.d.a.m.i.g en jetefinbildfrån2010.

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara.



http://www.lovemercury.se/?p=4441

2011-09-22 @ 21:31:48
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0