you can hear the whistle blow a hundred miles

Denna dag har sett ut som följande→ vaknat kring tio och sett på scooby doo, farit ut på långpromenad med söstra mi, hämtat hårfärg och fläskfilé från mamis jobb, ätit, fixat bloggen, och nu sitter jag här.

Det är min dag hitills. Snart kommer Kajsa och Elin till mig och förhoppningsvis färgar någon av dem håret på mig. Före-efter bild kommer! Så det enda jag kan göra nu är att vänta in b-rudarna.
Angående förändringen på bloggN så är det en gratisdesign från en sida jag hittade. En länk till tjejen som gjort designen finns längst ner i menyn på vänster sida. Jag blev mycket nöjd.
I torsdags var jag på min vän Johannas kalas eller vad man säger nuförtiden. Det var riktigt kul, bilder därifrån kommer så fort jag har redigerat dem.
Detta inlägg kändes lite konstigt. Lite mycket fakta, men så kan det vara ibland, speciellt när man har varit borta ett tag. Well well, för inte göra detta inlägg ännu mer faktaigt?/tråkigt så avslutar jag nog det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0