nej, låt det få va som i en film

hallåjsan på er alla!
Igår satt jag och kärade ner mig i ett par levis shorts på internet, så kom mamma och ba: Men såna där har ju jag, det är ju mina trädgårdsshorts. Gissa om jag vart nå glad! Hon kommer nog aldrig mera få ha dom i trädgården..
Sitter för tillfället i myskläder och varm o´boy i koppen. Riktigt mys, det enda som stör mig just nu är att det är ljust ute till typ ett på natten och jag kan typ inte somna när det är ljust. Jag har ju persienner, men jag har myyyyyycket lättare att stiga upp när det är ljust på morgonen. So houston we've got a problem. Nej, men nu snart så ska jag krypa ner i sängen och läsa en suuuuuuuperbra bok och kanske orka plugga lite spanska. Ja så fåre bli. Ha en supermysig torsdagskväll, puss på er!
hehe, bara en random bild...wroooooomm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0