it is the sacrifices that counts

Goddag vänner!
Jag och Elin vaknade vid 10-11 tiden och såg klart Glasblåsarns barn, en bra film som jag sett många gånger. Hon drog hem där vid ett tror jag? Inte säker. Idag har jag äntligen orkat städa mitt rum. Hahah elin fina kommentar: Du har ju en hel djungel under sängen.
Den fick mig att dra fram damsugaren. Jag måste bara säga att jag är i stoooooort behov av kläder. När man är på stan så ser man såååå mycket fint så att man kollapsar nästan. Och sen kollar man i plånkan och börjar nästan grina. Får väl gå till pappa och lägga till hundögonen.
Som en avslutning på denna degiga och allmänt sega söndag så tar jag en springtur. Det lät väldigt hurtigt.
me want for graduation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0