going back to the corner

hei guys!
De senaste dagarna har jag grävt ner mig totalt i one tree hill. Det är så sjukt bra, och vet ni vad? Jag och Kajsa har kommit på att man lär sig så otroligt mycket om man kollar på det. Hehe, kanske låter lite sjukt, för serien kanske inte är så verklighetstrogen. Eller det kan stämma på många punkter också. Haha ville inte få till ett inlägg om bara oth, men det är så sevärt!
To talk about other stuffs så börjar ju skolan igen på måndag och det suger apa. Men men, sånt e livet. Jag har förresten fört över alla bilder från den stationära datorn till min lilla bäbis så nu kommer det hopefully mer bilder.
Men nu så är det dags för mig att börja tänka på refrängen så att säga! Well, goodnight sweethearts!♥
gosh vad jag saknar sommaren (och när mina converse var så här rena -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0