when this life ends, and i'll be silent

Godmorgon folket, eller goddag, men jag har inte varit ute än idag så det är fortfarande morgon enligt mig.

Snart måste jag ut på en liten promenad med min fina vovve, efter det så blir det nog middag och sen rullar jag vidare till match mot öjebyn. Wish me good luck, eller vad?

Efter det får jag väl se vad dagen (eftermiddagen) bjuder på. Igår så färgade jag kajsas hår och det verkade i alla fall som att hon blev nöjd, eller det får man ju hoppas.
Jag började se på en film igår som hette Fish tank hann inte se klart den innan john blund ville dejta mig så ja ska nog fortsätta se den någon gång idag. Den var inte så speciellt bra, den var liksom lite konstig på någe vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0