konfirmation + midsommar

Glad midsommar allihopa!
Idag är det inte bara midsommarafton för mig utan idag konfirmeras jag också, äntligen. Jag hoppas bara att vädret håller sig stadigt resten av dagen, fast när jag kollar ut så ser jag ganska så mörka moln. Men jag ska då be till vädergudarna!
Här hemma är det kalabalik just nu, eller går på sena kvällen var det det. Mamma stog och gjorde tre tårtor och min syster höll på i full fart att fixa bord och stolar till min feta släkt (med fet menar jag att vi är många inte att alla är feta). Det är beräknat att det kommer vara ca 20-25 personer här hemma. Men det ska bli mysigt.
Jag orkade inte slå på något stort med frisyren eller sminket, utan jag har det vanliga ungefär. Bilder kommer sen, imorgon kanske. Men tills dess så önskar jag er alla en bra midsommar!
midsommar -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0