hela året har jag väntat på juni, juli, augusti

Har haft konfirmationsläger hela veckan och det fortsätter nästa vecka, där är orsaken till att jag har varit lite off.
Vi håller på att byta alla fönster hemma så allt är lite kaos. När jag kom hem igår så var jag supertrött och tänkte slänga mig på sängen, men sängen var redan upptagen av min soffa..
När alla saker ändå var på min säng så var jag flitig och passade på att dammsuga, skura och dammtorka hela rummet. Plus så gjorde jag en liten möblering också, fast det är inte riktigt klart än. Först måste bygget bli klarre sen så smäller det.
Jag och Kajsa hade planerat att fara ut med våra super plast/gummibåtar på älven, men jag kikade nyss ut genom fönstret och det är halvt storm. Så vi får väl hitta på något annat kuligt. Jag är riktigt sugen på att fara ett gäng och grilla någonstans, men återigen så kanske det inte går pga vädret, men we'll see. Om det är någon så vill hitta på något så kan ni ju höra av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0