theese are a few of my favorite things

Det är sjukt vad jag längtar till sommaren! Tänk er bara heeeelt skönt sommarväder 20+ och fullt solsken. Man drar på sig bikinin och solbrillorna, köper en isglass och far till stranden. ÅHhh, gud var jag längtar. Och nu mitt i allt drömmande kollar man ut genom fönstret och ser ett tråkigt vinterland. Vad kan man göra på vintern egentligen, åka skidor, slalom, pimpla köra skoter. Men såklart så har vi inte skotern hemma. Istället så sitter man hemma framför tvn eller datorn. Det är ju hemskt egentligen. Well, jag tänker bjuda på lite musik hära, fast i nästa inlägg. Check it out. Och jag har fortfarande bildbrist som ni märker. Men bilder kommer när jag tar tummen ur arslet och fotar. Men nu äre dags för lite musik. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0