now it's too late for you and your white horse, to come around

Hej hej tjenare hej!
Kom till kajsa för ett tag sen och nu sitter vi och chillar med varsin dator. Det blev att moa följde med och åkte skidor, det var riktigt skön..t att röra på sig tyckte jag, efter all jul och nyårs mat. Har ingen aning om vad vi ska göra, men något hittar man alltid på. Vi kanske tar och fixar min blogg om vi orkar. Och jo, jag har ju inga bilder på den här datan men det kommer bilder det lovar jag.
Haha jag har ju blivit värsta storbloggaren nu, eller nä. Men jag tror aldrig att jag har skrivit 3 inlägg på samma dag. Är lite smått nöjd liksom, hehe. Nej men nu så ska jag och K göra nå kult, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0