my early final look

det förra inlägget skrev jag  vääääldigt fort, jag hade så stressigt till träningen, fick inte ens med mig en vattenflaska. Träningen var ganska så tuff. Jag som inte har rört mig på hela lovet typ. Löpningen gick sämst men fysen gick ganska bra. Känns riktigt skönt nu efteråt.
Jag tänkte berätta om min fina natt inatt. Jag stängde av tvn vid elva ungefär. Sen låg jag i sängen och försökte sova till klockan halv ett. Sen la jag mig på soffan för att jag brukar alltid sova bra i soffor. Men det gick inte bra det heller, så då hoppade jag ner på golvet och la mig under bordet. Gick inte alls bra. Då la jag mig tvärs över hela sängen, inte bra. Så då lade jag mig till sist normalt och somnade där vid 3. Inte kul. Men nu är jag trött och då somnar jag förhoppningsvis en aning tidigare. Men nu blire duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0