lead her up the stairwell

lång dag idag (döda mig) vi gick till halv fyra. Och nu sitter jag i mitt rum och fryser. Inte kul alltså. Har ingen aning om vad jag ska göra fram till klockan åtta då det är träning. Är riktigt taggad. Och idag följer kajsa med också. Det går riktigt segt med novellen, jag kan bara skriva på den hemma. På skolan går det inte. Det händer för mycket runt omkring en.
Mamma såg på en dokumentär om Cornelis vreeswijk (ingen aning om hur det stavas). Så jag kollade också ett tag, och han är verkligen bra. Så nu sitter jag och lyssnar på "somliga går med trasiga skor" den är grym! Lyssna på den. Och han är verkligen lik pippis pappa.
kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0