It's kinda' been a while

okej typ det var jävligt länge sen jag skrev, många tjatar på mig att jag inte skriver osv. Men jag kände att bloggen mest bara var en tyngd på axeln, som ett samvete, ett dåligt samvete. Jag kände att jag inte har ork lust eller tid till att skriva, jag hade inget att skriva om kändes det som. Det blev även så när jag bara hade den stationära datan som tar ett år att få igång, typ. Men nu i jul fick jag ju min bebis (alltså en dator, bärbar tack och lov). Så då känns det enlkare att blogga på något sätt.
Men nog snackat om det i'm back on track! Men jag kan inget lova att jag kommer blogga ofta, eller ja ni får ju se. Det som är så amazing är att jag ändå har haft omkring fem upp till åtta läsare per dag. Kanske inte låter mycket, men när jag inte alls skrivit på jag vet inte hur länge så känns det som lite weird. Jag ska också fixa designen, men vet inte hur och är inte bra på sådant men jag får väl be mina söta vänner om hjälp.
Annars har livet rullat på som vanligt har fått mina första betyg, och jag blev nöjd. Jag fick vg i allt förutom hk, där fick jag g. Men ska fortsätta i bra tempo och försöka höja mig. Ja, det finns så mycket jag kan skriva om, men kan berätta lite i sänder. Det kommer också en lista om hur 2010 har varit som typ alla andra gjort.
Men tycker att det räcker som ett första inlägg nu, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0