frågor om 2010 (del 2)

och här kommer fortsättningen!
enjoy
16. Vad önskar du att du gjort mer?
solat och badat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
sitta inomhus

18. Hur tillbringade du julen?
hos min morfar med några av mina kusiner + min familj

19. Blev du kär i år?
nepp

20. Favoritprogram på TV?
desperate housewives, grey's och top model

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hata kan jag inte säga


22. Bästa boken du läste i år?
bakom stängda dörrar

23. Något du önskade dig och fick?
min dator

24. Något du önskade dig men inte fick?
kommer inte på något nu

25. Årets bästa film?
tror att det är ganska gammal, eller iaf inte ny. Men en av min favoritfilmer i år är PS. I love you

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
kommer inte ihåg riktigt, men jag solade solarium första gången med min syster

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
kommer inte på något, kanske bättre väder.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
öhh.. ingen aning vanlig kanske?

29. Vad fick dig att må bra?
min familj och vännerna

30. Vem saknade du?
Lisette Ridefors

31. De bästa nya människorna du träffade?
ingen aning































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0