repetition, repetition

Var på så dåligt humör igår så att det är inte klokt, men på ett sätt var det bra också. För att jag använde läxor till terapi. Så nu har jag gjort bort väldigt mycket och det är ju nice! Måste bara skriva klart min argumenterande text om kvinnlig omskärelse och sen läsa spanska och börja jobba på min bokrecention. Okej, jag har mycket kvar också. Men however, idag sa jag frivilligt att jag kunde sjunga solo på föräldraredovisningen, inte bra. Jag kommer vara så jäkla nervös så det inte är sant. Jag ställer alltid upp på fel grejer! åhh
Blev riktigt sugen på kladdkaka. JO jag ska baka!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- mums med kladdkaka!

2011-02-10 @ 11:50:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0