Mina fina vänner

I filmer och serier är det alltid så att man har en absolut bästa vän som man har varit med sedan barnsben. Visst det kan vara så, men oftast inte. Jag kan inte säga att jag har en bästa vän. Men jag har bästa vänner. Jag kan börja med Lisette. Och jag tar i ordning som jag har träffat mina vänner. Inte vilka jag tycker mest om, för jag gillar er allihopa lika mycket!
Vi möttes på dagis och har sedan dess varit väldigt bra vänner. Efter att jag flyttade till Luleå när vi var 6 ungefär så var vi med varandra varje gång jag var i byn i princip. Men nu när vi har blivit lite äldre så har vi inte lika bra kontakt, men ändå bra kontakt. Haha så många fina minnen vi har. Vi vet var vi har varandra. Och jag vet att jag alltid kan lita på dig!♥
(grymt gammal bild)
Sedan har vi Kajsa den lilla filuren. Vi möttes när jag flyttade till Luleå, eller Sunderby med andra ord. Vi har alltid varit bra vänner, men det var i ca 5:an kanske? som vi blev riktigt tajta om man säger så. Jag har alltid lika kult med dig och jag kan lita på dig till 100%. Haha vi har väldigt mycket minnen, för många att räkna. Älskar dig, kanske inte säger det så ofta men det gör jag!♥
Sedan kommer min fina Elin. Vi möttes i början av sjuan när vi hamnade i samma klass. Haha, jag kommer ihåg när du frågade om jag ville följa till stan efter första dagen i sjuan. Båda var lite nervösa för att vi inte kände varandra så superbra, men det har absolut ändrats. I sjuan var vi i princip som plåster på varandra till och från. Vi lessnar kanske på varandra någon gång då och då men du ska veta att jag älskar dig endå! Så måga fina minnen vi har, och denna sommar ska bli den bästa lovar jag! Full med strandhäng och bad!♥
Såklart så har jag jättemånga fina vänner till, men det här är dom som står mig närmast.
haha känner mig som en liten p12 som skriver så här om allt och alla. Men jag gör det inte allt för ofta, så jag vill bara säga att jag finns här för er hela tiden!♥

Kommentarer
Postat av: elin

<3<3<3<3333pusspussssspuss

2011-02-25 @ 17:12:45
URL: http://elinsssoderberg.blogg.se/
Postat av: Lisette

Va fint! <3

2011-02-25 @ 22:14:49
Postat av: kajsa

Naaaw, pluttilutti! <3

2011-02-27 @ 22:52:14
URL: http://kaijssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0