I would jump in front of a train for you

Så skönt men nada att göra idag. Eller jag ska börja jobba lite på min argumenterande text om kvinnlig omskärelse. Det är så otroligt hemskt att omskärelse är tillåtet. Nog för att det inte är tillåtet i sverige, men tänk alla andra länder där det praktiseras. Det är som tortyr, men skillnaden är att tortyr är det förbud på i hela världen. Man borde få ha rättigheten att bestämma över sin egen kropp! Det är som att någon kommer fram och skär av en örat för att det sägs att man undviker öroninfammation. Så nu ska jag få ihop en riktigt bra text och hoppas att den får folk att öppna ögonen och se det hemska som händer tusentals flickor per dag.
Så så äre. Märkte precis att jag har jättekalla händer, inte bra. Ändå så har jag ca 22 grader i rummet. Weird dedär. Mina vänner ligger sjuka hemma, det är inte heller bra, men ni får ta och krya på er så träffas vi snart I hope!♥
Men nu var det ju skrivning på "to do" listan, så pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0