you are cute, and don't forget it

Jag ställde alarm på klockan åtta idag, holy macaroni måste ni tänka, jo jag med. Men jag vill börja vakna tidigare och tidigare så att jag kan lätt stiga upp när skolan börjar. Eller lätt kommer det knappast bli, men ändå. Vid klockan tolv rattar förhoppningsvis min syster som har tagit körkort idag (grattis till dig syster♥) in mig och elin till stan. Jag hade tänkt kolla om jag hittar en fin höstjacka, jag vill i alla fall ha en militärgrön, det är ett måste. Allt kommer säkert sluta med att jag inte hittar någon. Men jag lovar att inte ge upp lätt. Jag kommer  förhoppningsvis inte komma hem tomhänt så ni får vänta och se, jag tror att jag ska slänga upp vad jag har på mig sen också. Ja ni lär ju märka, men nu måste jag börja göra mig klarre så vi hörs senare!
hahaha, jisses, vad kan det här vara. Typ femman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0