svartskalle, stoltast i staden

Hela denna dagen har spenderats på storheden där jag fyndade en fin cardigan. Bild på den kommer, plus på en mössa jag köpte för några dagar sedan. Nu doftar det plättar i hela huset så jag ska snart rusa upp till köket och käka, mums. Jag har upptäckt att jag har det väldigt kallt i mitt rum, min näsa är alltid iskall, mindre mys. Ikväll blir det nog mest troligt att vara med några fina och mysa, men innan det har jag tänkt fila och måla naglarna (något jag väldigt sällan gör för att lacket vill alltid lossna för mig, med andra ord så biter jag på naglarna , inte något jag är stolt över btw) Jag tror att jag ska måla dom bruna, eller
So long suckers. (skämta, ni är fina)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0