so who do you think you are

Jag som trodde att jag skulle få en skön natts sömn igår, men icke det. Jag vaknade hela tiden och trodde att klockan var vid tolv, men nej. Sen när jag somnat ordentligt så blir jag väckt av att en byggarbetare kommer och svär på finska utanför mitt fönster. Jag visste inte att det var en byggare då så jag blev asrädd och sprang upp till mamma och pappa.. Då var klockan ungefär nio på morgonen så jag följde mami och papi för att hämta kullerstenar.
Är helt stolt över mig själv att jag steg upp så tidigt.


Jag sitter och funderar vad jag ska göra resten av dagen, tänkte att jag kanske skulle slå en pling till någon. Annars blir det att ligga hemma och se en hp film kanske.
Ha en bra dag, fred ut!
Foto: Kajsa Paaso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0