playlist

Godmorgon folket, här sitter jag i myskläder och checkar in project runway på burken. Idag har jag ingen feber men jag har fortfarande ont i huvudet. Både positivt och negativt. Men ikväll blir det att se sista harry p filmen med några fina ena. Så då får huvudvärken lov att ta semester från min skalle. Idag när jag ändå inte har något speciellt att göra under dagen så kanske jag orkar börja fixa lite på bloggen, fast jag är ingen höjdare på sådant så jag ringer nog k och frågar snällt om hon orkar fixa åt mig. Men nu tänkte jag dela med mig ev min spotify lista. Läs att den är lång och jag har haft den i över ett år och ändrar den hela tiden. Men jag älskar den ändå. Enjoy!
felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0