och här står jag kvar

Hej på er, kvällen igår var ju som jag sagt underbar. När jag var påväg hem från bussen så hörde jag att någon dunkar musik väldigt högt, och så trött och hungrig som jag var så blev jag ganska irriterad. Sen när jag kommer in på gården så märker jag att det är mina egna föräldrar med co som sitter och dunkar vid grillen. Så då tvingade jag pappa att gå och fixa mat åt mig så satte jag mig själv vid elden och mös på. Jag älskar när det är mörkt ute på natten och så har man en eld, det är såå mysigt.
Men nu blir det lite bilder från helgen, tyvär är det bara mobilbilder, men bättre än inget alls.

håkan

daniel adams ray

tom jones




Det var allt jag hade för tillfället, jag kan fråga mina vänner om jag får ta bilder av dem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0