när broar till tryggheten bränns

Helt ok kväll igår på musikens makt, dock stannade vi inte länge. Efter det så drog jag till min morbror där resten av min familj var. Jag kom hem vid tolv tiden och slumrade in vid ett?

Ja, söndag idag då, det innebär att det är måndag imorgon och måndag betyder skola. Helt sjukt vad snabbt den här sommaren gått. Men det har också varit den bästa sommaren på länge, jag har haft så otroligt kul. En skön sak att skolan nu börjar är att man kommer in i rutinerna igen..nä inte ens det.
Idag kommer i alla fall min farmor och farfar på besök. Annat vet jag inte vad som händer idag, jag hörde att våra bruttor är i final i lilla vm, så jag ska se om det blir att fara och heja dom till vinst. Annars är jag lite sugen på att fara med brädan och glida lite. Jag får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: felicia

allvarligt mina läppar såg ut som en tants!

2011-08-21 @ 11:48:48
URL: http://luleasfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0