jag kan ge dig hela mig

Denna dag har spenderats med min elin, vi for in till staden och köpte lite hemligt till våran vän kajsa som fyller år imorgon (grattis i förskott). När vi var på väg hem så kom inte bussen som tog oss direkt till sunderbyn förrän om 20 min så vi tänkte vara fyndiga och ta 9:an som går via storheden till kyrkbyn. Då hoppade vi av i gammelstan men vi missade precis den bussen som skulle ta oss till byn. Då orkade vi inte vänta tills nästa buss kom så vi tog skjuts av jesper och william som hade varit och käkat på max.
När vi kom hem åt vi pizza och sen färgade elin mitt hår, jag blev faktiskt riktigt nöjd! Bild på det kommer. Men nu ska jag hoppa in i bastun och sätta hårinpackning och efterbehandling. Jag köpte även saker åt mig själv på stan, det kan jag visa senare också.
Vi hörs när vi hörs!
sötnos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0