i just wanna be right

Godkväll kära vänner!

Idag har jag hängt med min coola vän lisette hela dagen, hon åker från luleå imorgon så vi passade på att träffas idag. Hon är riktigt fin den människan♥ Anyway, vi for in till luleåstad i det fina vädret och fyndade massa fint. Jag kan lägga upp bilder på det som jag köpte sen. Efter det drog vi vidare till byn och flamsade framför camen. Vi såg även en film jag skulle vela rekommendera åt er, jag såg att tyra hade bloggat om den så jag laddade ner den och den var ganska bra faktiskt! Så för ett litet tag sedan lämnade lisette mig.
Funderade starkt på att ta en bastu och skrubba bort lite hud, fast.. nej det kändes waaaay too hard. Istället bäddar jag ner mig med chirre och 90210. Godnatt!
The roommate



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0