förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt

Alltså det här är ett problem för mig, jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg. Om jag liksom ska gå direkt till saken jag ska skriva om eller om jag ska inleda med typ hej, tjena, tjoho. Haha cp jag är. Men nu skiter jag i det helt enkelt.
Under denna dag har jag inte gjort mycket alls, jag har för det mesta spelat gitarr så nu vill jag hitta på något. Men vad? Det ser inte så kul ut att gå ut i det här vädret, mulet och kallt. Jag ska i alla fall färga bort mina fula slingor och solblekta hår idag. Resultatet kan ni få se imorgon kanske. Jag hoppas verkligen att det blir bra! När min käraste vän elin kommer hem så drar vi ut och springer förmodligen, det ska bli skönt. Fast kondisen är inte på topp..
Men later dudes!
random, indeed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0