regndroppar faller som tårarna gör

hej alla glada människor som orkar läsa den här skithögen till blogg!
Idag känner jag att jag har varit väldigt flitig faktiskt. Jag började med att gå en ganska lång promenad med hunden, sen krattade jag med pappa. Efter det så borstade jag hunden i en halvtimma. Sen har jag chillat ute nästan hela dagen. Och jag har en nyhet, jag har börjat spela piano. Allt började med att jag och pappa satt och plinkade lite på olika melodier. Sen hämtade jag en av mina gitarrböcker och började spela låtar från den. Det hela slutade med att jag satt och spelade i tre timmar! Helt sjukt, men det är faktiskt rätt kul och jag har börjat bli ganska så hyffsat bra.
Jag sitter just nu och funderar på om jag ska orka far ut och springa lite lätt som en fin avslutning på denna underbara dag! Jo det blir nog en sväng runt grusvägen. Men efter det så ska jag se desperata hemmafruar och undra om det var idag cougartown skulle börja igen, hoppas. Kanske skriver mer ikwell och bjuttar på lite bilder och musik., we'll see. Men ha en fortsatt trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0