Nominerad?

Jag blev nominerad av Elin söderberg

- dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
- i det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- och sedan nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. jag tar alltid stort ansvar och vill ofta ha kontroll.
2. jag är vädligt blyg för främmande männsikor och har svårt att lära känna annat folk
3. jag har inte alltid bott i sunderbyn, till 6 års ålder har jag bott i ett samhälle utanför Pajala som heter Korpilombolo.
4. jag är halvfinne, kanske man hör på namnet.
5. jag har världens bästa vänner
6. jag gillar utmaningar.
7. jag är livrädd för ormar, har som tur är aldrig mött en!

Jag nominerar:

Kajsa Paaso
Lisette Ridefors
Lisse Mellberg
Emilia Hangasjärvi
Ebba Billström
Matilda Jonsson
Elin & Cissi

Kommentarer
Postat av: lisse

Fifan vad fin header! :)

2010-09-05 @ 18:31:14
URL: http://lissee.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit vad fin blogg!

2010-09-05 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0