leave my broken heart

Hej ville bara ge ett livstecken från mig. Och säga att jag klarar mig godebra. som lisa: But huoston, we have a problem jag har en trasig mobil men kass kamera och den där digitalkameran orkar jag aldrig ta med mig. Så det är därför de aldrig kommer blider. Och bloggen bara ligger och dammar. Hörni, jag tror att jag tar en paus, för jag bloggar nästan aldrig och har inte tid eller ork eller ideér till att blogga. Så jag tar en paus ni lär väl märka hur länge den håller.

Men so long!


Kommentarer
Postat av: elin

min det är bara fint om jag har mitt lockiga hår.. hehe. Den heter jonesochgiftet.blogg.se ;p

2010-10-07 @ 15:54:30
URL: http://elinsssoderberg.blogg.se/
Postat av: elin

men*

2010-10-07 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0