Never thought that I'd say "I love you"

jag kom på att jag fyller ju år om exakt en vecka, längtar som satan! Eller jag kom inte på det nu jag har liksom tjatat om det hela tiden, så jag tror mina närmsta är lite less på mig, he-he. Men heter man felicia så gör man det.

Hade tänkt göra bloggen lite mer sommarfresh, men får se om jag hinner. Jag måste nämligen göra klart texten om charles darwin. Let's see.

Nu kommer en lista över saker jag längtar till nu:

1. Min födelsedag, ofc!
2. Lisette<3
3. Pengar på kontot.
4. sommarlov!
5. Nya kläder
6. brunbrända ben
7. gothia
8....
 
Okej så jag längar till ganska så mycket, men that's it for today!

kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0