They won't stop breathing.

okej en springtur blev det inte men en lång prommis med vovven blev det. Men det är ändå träning i arcus ikväll, gillas starkt!

Nu har jag en lista jag har i huvudet och den lyder så här:

1. börja springa och få upp kondisen igen.

2. inte bita på naglarna.

3. inte skrapa bort nagelacket. hehe..

4. dumpa chipsen och godiset.

5. styrketräna, ska ha en bräda till sommarn.

6. nu kom jag faktiskt inte på nå mer.


mycket med träning att göra men jag sak verkligen satsa på fotbollen i år. Ser fram emot det faktiskt. Men nu ska jag lyckas med punkt 3...




sötis.

jo förresten grattis till grabbarna och lycka till i norrlands mästerskapen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0