there is a time.

varför måste folk nångång lämna världen kan dom inte bara vara där föralltid♥

Jag har ingen lust att blogga alls men bara för er kan jag väl skriva lite grann. Jag har inte hunnit göra så mycket under lovet jag har flugit efter min broder på skotern, åkt skidor och varit med lisette. Mer har jag inte hunnit med men lovet har ju just börjat. Det suger att vi inte har sportlov samtidigt, alltså vi i luleå och här. Jag har tänkt gå ut och fota lite med min kassa mobilkamera men vi får se om jag orkar gå ut i kylan. Ifall jag gör det så kommer det säkert bilder sen när jag kommer hem, vi åker troligen på onsdag hem. När jag kommer hem ska jag gå på staden med Elin och se om jag hittar en klocka, eller jag vet vilken jag vill ha men jag kommer aldrig till skott. Åh jag villl verkligen ha sommar nu, jag har typ planerat allt jag ska köpa til sommaren jag ska se om jag hittar bilder på det så kommer dom upp här.





det är de saker jag definitivt ska köpa eller skorna vet jag inte för jag har nyss köpt tygskor men jag vill verkligen ha converse.

kyss.



Kommentarer
Postat av: elin

riktigt snygga prylar de där! jag funderar också hur jag ska göra med conversen, men det lutar åt det hållet! och jag saknar dig <3

2010-03-03 @ 16:23:24
URL: http://elinsssoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0