There goes my baby.

teknikens hus idag med skolan, vi var i robolab. Haha faktiskt ganska kul. Det blev att äta 3 glassar idag, great!

Goda nyheter pappa har bara en och en halv vägg kvar att tapetsera i rummet. Så förhoppningsvis om två eller kanske redan imorgon kan jag flytta in igen. Det ska bli kul att få tillbaka ordningen, haha, det har varit lite rörigt liksom. Ikväll har jag träning, vi ska fara ut och springa med laget j a g  k o m m e r  a t t  d ö har tappat riktigt mycket kondis men i'm gonna get it back! Så jag ska äta snart så jag inte får mjälthugg sen fast jag kommer nog att ha lite värre problem tror jag, hehe , lungorna.

var ute och gick en promenad med kajsa igår till hemmängsskolan gick vi. Vi satt i lekparken och pratade.
haha jag kom faktiskt igenom hålet, haha. Trodde inte att jag skulle det, se hur litet det är!↓


stolt? ohyes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0