take me home country roads.

okej, jag vet jag kunde inte hålla mig från att blogga men jag kommer nog ändå inte blogga lika mycket som tidigare vetni.

Idag var jag och mami och tittade på tapeter till mitt rum och jag hittade en tapet som faktiskt var rätt snygg kommer bild nedan. När vi kom hem jag jag och lille vovven ut på en promenad kändes skönt att komma ut och rensa tankarna lite, pratade i telefon med elin också. Är ledig idag för alla som inte vet. Vi har hemarbete, men det har jag gjort bort för ett tag sen. Så resten av tagen blir rätt chill då. Kanske hinner med en tripp till gammelstad och elin. Vi får se men nu ska jag titta i tapetkataloger (y).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0