It was your heart on the line.

Det är visst folk som kollar in även fast jag inte skriver. Men jag har bloggtorka och jag ska ta en bloggpaus nu för att det är så mycket omkring mig just nu. Så det här blir det sista inlägget på ett tag från mig.

Jag håller på att tömma mitt rum på grejer för att pappa har äntligen sagt att han kan tapetsera åt mig! Så någon dag framöver så far jag och kollar på tapeter. Jag vill helst ha nånting med ett sånt mönster jag har på bloggen, men man kan alltid hitta något annat.

Idag far jag in och kollar på kören på kulturens hus med några. Det bli nog kul men nu skall jag gå och spela spel med min lilla kusin Alice, eller liten och liten, hon är snart 9 men i mina ögon är hon alltid en liten bebis.

Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0