I don't wan't you to leave me.

kändes otroligt oskönt att stiga upp till skolan idag. Men det är sådant man måste stå ut med.
Ni kommer säkert tycka att jag är helt galen nu men jag skulle faktiskt vela flytta till en lägenhet.
Jag tycker att det är så satans härligt med lägenheter man slipper klippa gräsmattan och springa upp och ner i huset, det är grymt skönt. Och ett stort + är att det finns badkar det har jag nämligen alltid velat ha. Men jag tror nog ändå att jag vill bo kvar på 34:an i sunderbyn.  

Pappa skyller på mig att alla saker i klädkammarn är huller om buller, och bara för att mina skridskor och gympaskor låg där så skyller han på mig och säger att jag måste städa upp allt. Så just nu ogillar jag min papa väldigt mycket. Men en tanke på helgen och bra musik gör mig på bra humör igen. För i helgen drar jag och söderberg till kåbbe och är där en helg, och vi kommer tillbaka med en bränna.

Märkte att detta inlägg blev väldigt långt, jag gillar såna inlägg men ni får leva med att jag har fått tillbaka blogglusten, och jag vet att inga bilder har visats är men dom kommer. Hoppas jag..



T-shirten jag håller på med i skolan, det tänkte bli ett peace märke bara men jag är så smart och sätter det fel väg så ja..shit happens.


funderade där ett tag på att göra hål men jag tror inte det. Det som är på bilden är bara en glittersak från Kajsas mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0