circle round my head.

Herregud vad tiden går snabbt när man har kul. Har inte kunnat ha datan under de senaste dagarna för min syster har haft skolarbete. Vi måste seriöst skaffa en till data, en bärbar till mig då..

Nej men livet har flytit på och mitt rum är klart, det blev riktigt snyggt. ska flytta in ikväll så jag har lite småpyssel.

Idag är det träning vi ska ut och springa som vi alltid gör på onsdagar. Ser fram emot det faktiskt. Jag tittade i kalendern och insåg att det bara är 63 dagar till jag fyller fjortis. Och då bara någon vecka efter så har vi sommarlov!

Men nog om mina drömmar nu ska jag ta något i munnen och sen gå ner och skura golvet -.-



emilia, fredrik och jag, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0