waka waka

Hemma från gothia känns både skönt och ledsamt. Vi kom till 8 delsfinal men förlorade den med 1-0, den sved som fan men senare när ilskan lagt sig så fick man tänka efter att vi kom jävligt långt. Inget annat lag i sunderbyn har kommit så långt. Så vi åkte hem med lite av stoltheten kvar. Gothia är det roligaste jag varit med om i mitt liv, och jag hoppas att vi åker tillbaka om 2 år igen! Och då banne mig ska vi ta hem skiten.

När jag kom in i huset här hemma i sunderbyn möttes jag av en Ûberglad hund, har saknat henne som jag vet inte vad. Stackarn har ögoninflammation, så söt! Men hon kryar nog till sig snart. Haha hon är så otroligt söt när det regnar så får hon så blöt och rufsig päls och ser så liten och olycklig ut. ↓


jag menar kolla bara!


Kommentarer
Postat av: Lisette

naw, va söt! :'D

2010-07-29 @ 13:35:49
URL: http://lisse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0