OMG!

okej, andas felicia, andas. Nae fyfan vad snygg taylor lautner är, jag trodde att jag skulle dö igår på bion. direkt han kom med i bilden så var det som om allt bara stelnade till och det enda man såg var han! Okej det var bara en kille som jag ändå aldrig kommer träffa, jo nu felicia får du kommma ihåg det! asså nae, asså shit!

Jo, filmen annars då, eclipse för dom som inte fattat det, den var bra men om jag hade varit bella hade jag inte ens tvekat på att välja jacob... heh. Dels för att jag inte vill typ bli vampyr och inte få leva livet, typ bara hungra efter blod. Och den andra orsaken kan ni nog lista ut. Men nu måste jag få mig att tänka på något annat, så en bild och sedan, adios amigos!


Kommentarer
Postat av: felician <;

det är många killar som tycker vi ska göra sillikon bröst men wtf gör själv som T-a-y-l-o-r hetast L-a-u-t-n-e-r! ;) stoppa lite sillikon rutor som han har då får ni många guld stjärnor wtf! haha så sjukt men så sant juh ;)



kram/6sekunder<3

2010-08-01 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0