home again

vi nådde kvartsfinal, men åkte ut i en orättvis match mot något norskt lag med 2-4. Aja, är ändå så stolt över mina tjejer! Kunde bara vara med första dan för sen fick jag en jäkla förkylning, sitter just nu och nyser och hostar som en galning. Men inte får jag vila ut mig länge ne. I helgen ska vi till pajala marknad så det är bara att bo i den där jäkla husvagnen igen! Förlåt för mina svordomar, men det är seriöst inte kul att bo med minst tre andra pensoner på typ 6 kvadratmeter!

jaja, nu ska jag gå och fylla magen med mat!

byebyebirdie!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Du kan sova hos mig en natt i alla fall! Det skulle vara kul :D

2010-07-04 @ 18:56:04
URL: http://www.lisse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0