God, please give me summer!

Okej, jag vill verkligen ha sommar nu! Jag är knappt ett dugg brun, har inte tagit årets första bad, pga vädret. Och jag vill verkligen ha sommar nu!

Gothia om två veckor, längtar snart ihjäl mig! DÅ jäklar b-rudar ska vi ge gärnet och spela vårt bästa, men samtidigt ha kul!

Jag måste bara få skriva av mig lite nu, so here I go!

Sunderbyns f-96 är nog det laget som har mest lag anda (stavning) vi har varit lika många från start tills nu. Ingen har slutat, vi är inget lag som toppar, och jag antar att det är därför. Nästan alla i laget lägger hjärta och själ i spelet, och vi slutar aldrig kämpa för varandras skull. Vi stöttar varandra i alla lägen och skäller definitivt inte på varandra! Vi utvecklas och blir bättre varje år som går, och jag hoppas verkligen att vårat lag finns kvar i framtiden och inte splittras. Jag personligen älskar fotboll, och lever nästan på det, det skulle kännas så otroligt tomt att inte spela fotboll. Jag har gjort det snart i 8-9 år och har inte lessnat. Och jag ska bara satsa mer och mer har jag bestämt mig för.

Jag vill bara säga en till sak och det är att jag  älskar er tjejer ni är bäst!♥


(gammal bild så ni vet!)

Kommentarer
Postat av: fridaa

aw felicia det var fint! :') JAG ÄLSKAR EEER! <333

2010-07-06 @ 10:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0