Walk the line.

igår var jag med elin och såg på film. Vi for först till statoil och köpte onyttigt sedan for vi hem till henne och började se på paranormal activity. Alltså det är typ den äckligaste filmen jag har sett och jag rekommenderar den verkligen till dom som har lite extra hud. senare så lyssnade vi på musik jag visade ett par bra låter åt elin som hon blev typ helt kär i. Det var Unchained melody-righteuos brothers och wonderful world-sam cook jag tror jag stavade rätt. det var fler låtar också. Sedan såg vi på New moon som också är väldigt bra. men tiden rusade iväg och jag for hem. Men inte slut med filmtittandet nej, jag fortsatte att se på Walk the line det är en film om johnny cash, den är också väldigt bra. Till idag då jag vaknade vid tio och såg på skidtävlingar på tv:n sen satte jag mig här och blev fast i musikens värld. En sak som jag och Elin har märkt är att vi har samma musiksmak båda gillar äldre musik och rock. Så jag tänkte bjuda er på lite smakprov t.ex som låtarna som jag skrev här ovanför.


 

en sista låt som jag personligen tycker är en av dom bästa cash har gjort.

 



jag vet att det här säkert inte är eran musikstil men det här är en del av min och det står jag för. För det är med den här musiken jag är uppväxt med och det är jag stolt över.


Kommentarer
Postat av: elin

den här musiken är ju betydligt mycket bättre ! Lady gaga osv kan ju ta sig i häcken, visst felicia?;) <3

2010-01-16 @ 13:43:31
URL: http://elinsssoderberg.blogg.se/
Postat av: elin

ja jag blev förälskad i den låten :D<3

2010-01-16 @ 13:53:55
URL: http://elinsssoderberg.blogg.se/
Postat av: evelina, 8b (;

Du, musikstilen är grym !

2010-01-29 @ 20:56:26
Postat av: feliciahk

jag vet evelina!:D

2010-01-30 @ 12:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0